Blog, Novac i Ja

Zašto pišem blog o novcu ? Što ću pisati u njemu ?

"Nisam multimilijunaš, ali znam o novcu znatno više od većine ljudi." To je bila polazna misao koja me natjerala da pokrenem ovu web stranicu, a onda je uslijedila pauza od mjesec dana.

Razmišljao sam u tih mjesec dana što ja mogu pametnoga napisati, a da to bude od koristi vama, da vam pomogne u vašem financijskom životu. Zapisao sam i prevrtio mnoge teme u svojoj glavi, ali na kraju sam shvatio jednu stvar. Ja zaista znam o novcu znatno više od većine ljudi, ali gotovo sve što sam naučio o novcu više manje sam također pročitao na internetu ili u knjigama.

Moj najveći problem nije bio taj što na internetu nedostaje znanje o novcu, već što sam morao proguglati mnoge različite pojmove, te pretražiti nevjerojatno mnogo web stranica da bi uspio pronaći ono što mene zaista zanima. Potrošio sam sate i sate na prazno lutanje. Koliko puta sam samo pomislio kako bi sve bilo znatno lakše kada bi sve kvalitetnije članke o novcu objedinila jedna web stranica.

Ta misao stvorila je novu ideju. Ne želim pisati o nečemu što već piše na internetu, ne želim preokretati riječi, te prepričavati, želim stvoriti nešto jedinstveno. Želim stvoriti portal koji će omogućiti svima koje zanima novac da s jednog web mjesta brzo i jednostavno mogu pronaći o svakoj temi vezanoj uz novac najbolje i najkvalitetnije članke na internetu. Ne brinite, biti će tu i mojih misli, orginalnih postova, te osvrta na teme :) Samo neću uzalud prepričavati ono što je već dobro objašnjeno na drugim web stranicama.

Zašto to radim kada postoji Google ?

Google je zaista izvanredan, ali još uvijek nije savršen. On rangira web stranice na temelju teme teksta i ključnih riječi, pageranka web stranice i koliko su dobro SEO optimizirane. Ima još tu nekih stvari koje sam zaboravio nabrojati, ali poanta je u tome da google još uvijek ne može prepoznati kvalitetu web stranica i njihovih članaka.

Drugi razlog zašto to radim je taj što volim pisati. Treći i nešto manje bitan razlog je neki sitniš koji namjeravam zaraditi od google adsensa na ovoj web stranici. Ako ništa drugo, barem da pokrijem troškove interneta, što je sasvim pošteno. Osobno smatram da to nikome neće smetati, jer i sam google adsense radi na principu da vam daje prijedloge koje web stranice bi vas mogle zanimati na temelju one na kojoj se trenutačno nalazite.

Kako će izgledati stranice ovog portala ?

Većina njih će imati naslov određene teme vezane uz novac, te ponekad kratki uvod u tu temu, a sam sadržaj stranice će sadržavati popis, link i kratak opis članaka na internetu koji sadrže kvalitetan tekst o navedenoj temi.

Kontakt

Svaki vaš savjet vezan uz ovu web stranicu ili prijedlog za suradnju i razmjenu linkova možete poslati na naš službeni e-mail: timbb.kontakt@gmail.com

0 komentari:

Objavi komentar